Strefa instalatora inwerterów EAST
- Zapewniamy profesjonalnie wsparcie
Wszelkie zapytania techniczne i realizacyjne prosimy kierować bezpośrednia do eksperta marki EAST. Nasz specjalista chętnie odpowie na wszelkie pytania związane z parametrami i specyfiką produktów. Pomoże w optymalnym doborze produktów do instalacji czy szczegółowo objaśni parametry techniczne.
Jan Jędryka
Ekspert marki EAST
tel: 722 229 229
Kontakt od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16
jan.jedryka@x-disc.pl
- Zdalny monitoring instalacji w czasie rzeczywistym
Dzięki aplikacji, użytkownicy mogą sprawdzać parametry instalacji w czasie rzeczywistym. Możliwy jest również dostęp do danych historycznych. Monitoring pozwala na kontrolę parametrów, które dotyczą np. produkcji i zużycia energii czy stanu akumulatora. Dane dostępne są w różnych układach: dziennym, tygodniowym, rocznym.
- Przyjazna obsługa w języku polskim
Aplikacja jest przetłumaczona na język polski. Dzięki prostym krokom instalacja i konfiguracja aplikacji jest prosta i intuicyjna.
- Uniwersalne platformy
Aplikacja jest dostępna zarówno w wersji dla systemów iOS jak i Android. W łatwy sposób można w pełni monitorować system.

Zeskanuj kod QR
i pobierz aplikację

Próby konfiguracji Wi-Fi się nie powodzą.
- Upewnij się, że sygnał sieci Wi-Fi jest wystarczająco silny. Jako punkt odniesienia możesz użyć wskazania na telefonie komórkowym. Siła sygnału powinna wynosić minimum 40% (co najmniej -70 dBa).
- Upewnij się, że router nadający Wifi jest podłączony do Internetu oraz propaguje sygnał o częstotliwości 2.4 GHz (sygnał o częstotliwości 5 GHz jest nieobsługiwany!)
- Upewnij się, że niebieska dioda LED na inwerterze jest włączona bądź włącza się co jakiś czas. Jeżeli zauważasz z tym problem, sprawdź połączenie przystawki Wi-Fi z falownikiem.
- Zweryfikuj protokół szyfrowania sieci Wi-Fi. Zalecanym protokołem jest WPA2-PSK.
- Spróbuj przeprowadzić ręczną konfigurację przystawki Wi-Fi (szczegóły w instrukcji łączenia falownika z siecią Wi-Fi).
Falownik nie jest w stanie się zsynchronizować z siecią (zielona dioda LED ciągle miga) lub pojawia się czerwona dioda led.
Wieczorem natężenie słońca może być niewystarczające do uruchomienia się falownika. Falownik widzi napięcie obwodu otwartego, które jest wyższe niż napięcie pracy. W efekcie nie dochodzi do synchronizacji i startu pracy.
Diody LED się nie włączają.
- Falownik do pracy wymaga podania napięcia DC o minimalnej wartości wyspecyfikowanej w karcie katalogowej urządzenia. Zweryfikuj czy napięcie DC znajduje się w przewidzianym zakresie.
- Sprawdź, czy podczas uruchomienia falownika słychać dźwięki przekaźników (w ciągu dwóch pierwszych minut) oraz czy falownik wydaje krótki sygnał dźwiękowy. Zweryfikuj, czy falownik przetwarza energię (sprawdź aplikację monitorującą lub sprawdź działanie licznika po wyłączeniu głównych odbiorników elektrycznych w domu). Jeżeli falownik przetwarza energię elektryczną, poinformuj nas o tym podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego na stronie.
Wyświetlany jest błąd impedancji izolacji (system monitorujący)
- Sprawdź podłączenie paneli PV i przewodu uziemienia. Zrestartuj falownik.
- Zleć przegląd instalacji fotowoltaicznej.
Zmieniłem router i monitoring przestał działać
- Skonfiguruj nową sieć Wi-Fi 2.4GHz tak, aby SSID i hasło było dokładnie takie samo jak na poprzednim urządzeniu.
- Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Monitoring wyświetla nieprawidłowe dane instalacji. Informacje o lokalizacji, pogodzie i oszczędnościach są nieprawidłowo wyświetlane.
Zarejestruj swój falownik na podstronie Kontakt.